ESEMÉNYNAPTÁR

12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Idén, immáron sokadik alkalommal került megrendezésre a Balatonboglár- Mónosbél tábori csereüdültetés. Kolleganőmmel, és 8 gyermekkel utaztunk a Heves megyei Mónosbél nevű, festői szépségű kis településre, hogy az ottani gyermekotthonban, és környékén eltölthessünk pár élmény dús, és vidám napot.
A napi programokat úgy terveztük, hogy a 13-19 év közötti fiúk és lányok mindegyike hasznosan, ám de jól érezhesse magát.
Első nap az utazásunk kicsit kalandosra sikeredett. Még a Balatonboglár- Budapesti vonaton ültünk, mikor már a csatlakozó vonatra kellett volna felszállnunk, Eger felé. Így pár órás késéssel, kicsit fáradtan érkeztünk meg a táborhelyre, ahol szeretettel fogadtak minket. Egy kiadós étkezés, majd pihenés után felkerekedtünk, hogy a környéken sétáljunk, körbenézhessünk kicsit.
Volt olyan gyermek a csoportban, aki már nem először volt Mónosbélen, így a nagy találkozás, vidám beszélgetés vette kezdetét esténként. Meg persze az új táborozók ismerkedtek, barátkoztak az ottani gyerekekkel, környezettel.
Második nap Egerbe utaztunk be, hogy a forró nyári napon az élményfürdőben hűsíthessük magunkat. A csúszdapark, és az élménymedencék nagy sikert arattak a gyermekek körében.
Második nap Szilvásváradra, a Szalajka- völgybe tettünk kirándulást.
Kisvasúttal utaztunk a Fátyol- vízeséshez. A gyönyörű, festői szépségű táj mindenkit magával ragadott. A terv az volt, hogy egy könnyű, egy órás kis sétával jövünk le a völgyből, hogy útközben megcsodálhassuk a természet adta „ kincseket”. Sajnos az időjárás közbeszólt, így a gyorsabb utat választottuk lefelé, és újból kisvasútra szálltunk.
Esténkként a szálláshelyen nagy focimeccsek, beszélgetések, barátkozások zajlottak.
Negyedik napon újra Eger felé vettük az irányt. A cél az Egri vár megtekintése, majd délután szabad program volt.
Az ebédet a Mc-Donaldsban fogyasztottuk el, a gyerekek nagy örömére.
Majd este egy könnyű kis vígjáték az Egri moziban. Csütörtök este kicsit komornak tűntek a gyerekek. Mint kiderült, azért, mert eljött a búcsúzkodás ideje. Minden gyermek sajnálta, hogy véget ért a tábor.
A kellemesen eltöltött vakáció igazi kiscsoportot kovácsolt a gyerekekből.
A rövid, de tartalmas szórakozás mellett remek kikapcsolódás volt mindannyiunk számára.